Στο τμήμα μας, στα μαθήματα Σήματα και Συστήματα, Ηλεκτρικές Μηχανές και Διαδικαστικός
προγραμματισμός(C) απαιτείται η εγγραφή σε ομάδες στο eclass ως απαραίτητη προϋπόθεση για
συμμετοχή στην εξέταση. Στα Σήματα και στην C οι ομάδες αυτές μάλιστα είχαν περιορισμένες θέσεις οι
οποίες ήταν πολύ λιγότερες από τον αριθμό εγγεγραμμένων στο μάθημα στο eclass, κάτι που σημαίνει
πως μεγάλος αριθμός φοιτητών είχε ήδη αποκλειστεί από την εξέταση, ενώ στις Μηχανές δεν μας
επέτρεπαν να εξεταστούμε εάν δεν είχαμε εγγραφεί σε κάποια ομάδα.
Δεν είναι τυχαίο πως η επιλογή αυτή έρχεται ταυτόχρονα με την χρήση ανιχνευτών κατά την διάρκεια της
εξέτασης των μαθημάτων μας και εφαρμόζεται σε μία εξεταστική η οποία ήδη φαίνεται πως θα είναι
εξαιρετικά απαιτητική. Δεν αποτελεί άλλωστε και μεμονωμένο περιστατικό στα συγκεκριμένα
μαθήματα. Έχουμε αναδείξει στο παρελθόν την σκληρή εντατικοποίηση στο εργαστήριο των
Μηχανών με τις εβδομαδιαίες αξιολογήσεις, καθώς και το εξαιρετικά απαιτητικό εργαστήριο στη C,
που έχει μία σειρά φίλτρα προκειμένου να περαστεί επιτυχώς.
Έχουμε αντιμετωπίσει πολλές φορές στο τμήμα μας στο παρελθόν αλλά και σε άλλες σχολές αντίστοιχα
ζητήματα, καθώς αποτελούν κομμάτι της συνολικότερης επίθεσης στο λαϊκό δικαίωμα στις δωρεάν
σπουδές με στόχο ένα πανεπιστήμιο για λίγους και εκλεκτούς, ένα πανεπιστήμιο βαθιά ταξικό
καθώς η πρόσβαση των φτωχών και λαϊκών στρωμάτων αμφισβητείται όλο και περισσότερο.
Για αυτό εξ’ άλλου διαμορφώνεται ένα όλο και πιο εντατικοποιημένο πρόγραμμα σπουδών, με κανένα
περιθώριο ελεύθερου χρόνου, αναγκάζοντας μας να τρέχουμε από αμφιθέατρα σε εργαστήρια και από
εργαστήρια σε εξεταστικές. Αμφισβητείται σε κάθε επίπεδο το δικαίωμά μας να σπουδάζουμε, με την
εφαρμογή του νόμου των διαγραφών, ενώ ταυτόχρονα διαμορφώνεται η επίθεση στο δωρεάν
πλέγμα σίτιση – στέγαση – μεταφορές – συγγράμματα μέσω της εισαγωγής ιδιωτικοοικονομικών
κριτηρίων που προβλέπει ο ν. Πιερρακάκη. Όλα αυτά ενώ πολλοί από εμάς αναγκαζόμαστε να
δουλέψουμε για να επιβιώσουμε καθώς η ακρίβεια και ο πληθωρισμός έχουν εκτινάξει το κόστος ζωής μας.
Ως Αγωνιστικές Κινήσεις καταγγέλλουμε κάθε προσπάθεια εφαρμογής οποιασδήποτε προϋπόθεσης
για την εξέτασή μας. Αρνούμαστε εικονικές λύσεις όπως η αύξηση ομάδων και καλούμε όλους τους
φοιτητές να αγωνιστούμε μέσω του φοιτητικού μας συλλόγου για την υπεράσπιση στο δικαίωμα
μας σε ανθρώπινους ρυθμούς εξεταστικής! Μόνο μέσω του οργανωμένου αγώνα μπορούμε να
αντιμετωπίσουμε τις καθηγητικές αυθαιρεσίες και να διεκδικήσουμε καλύτερους όρους σπουδών και ζωής.
Απαιτούμε να μην υπάρχει καμία προϋπόθεση για την εξέταση του μαθήματος των Σημάτων
και Συστημάτων, των Ηλεκτρικών Μηχανών, του Διαδικαστικού Προγραμματισμού αλλά και
κάθε άλλου μαθήματος!
Όχι στην χρήση ανιχνευτών κατά τη διάρκεια της εξέτασης!

